ALV VVD Netwerk Molenlanden van 22 mei jl. in Langerak

Op maandag 22 mei jl. werd in de boerderij van Kees Romijn in Langerak, de Algemene Voorjaars Ledenvergadering van het VVD netwerk Molenlanden gehouden.

© bestuur

Deze vergadering stond onder andere in het teken van het afscheid van onze voorzitter Annie van de Riet. Zij is verhuisd naar de gemeente Sliedrecht en mag dan volgens onze statuten niet langer het voorzitterschap van de afdeling Molenlanden bekleden.

Lovende woorden, speeches, bloemen en veel applaus waren er om Annie te bedanken voor haar inzet binnen de lokale VVD. Vanaf 2010 steunfractielid en lid van de auditcommissie van de VVD Giessenlanden, vanaf 2019 burgerraadslid, lid van de auditcommissie van de VVD Molenlanden en sinds 2021 bestuurslid en voorzitter van het VVD netwerk Molenlanden.

Zij wordt opgevolgd door Paul Dirix (54 jaar) en woonachtig in Hoogblokland.  Ook Paul Dirix is net zoals Annie van de Riet, een ras-bestuurder. Na belangrijke functies bij het UWV, TenneT, ProRail en het Afvalenergiebedrijf Amsterdam, is Paul de nieuwe CEO van het Havenbedrijf Moerdijk.

Met de komst van de nieuwe voorzitter is het vijfkoppige bestuur van het VVD netwerk Molenlanden weer compleet.