Goed gesprek met gedeputeerde Baljeu

Goed gesprek met gedeputeerde Jeannette Baljeu

VVD Molenlanden organiseerde dinsdagavond 22 november jl. een bijeenkomst over o.a. het stikstofdossier. De aanwezigen konden over dit onderwerp hun zorgen en vragen delen met de verantwoordelijke voor de uitvoering van het stikstofdossier in de provincie Zuid-Holland. De gekozen vorm van “College Tour” bleek een shot in de roos, waardoor er ruime aandacht was voor vragen uit het publiek.

De ca. 50 belangstellenden kregen bij de gedeputeerde een gewillig oor voor de zorgen van vooral de agrarische sector in ons gebied. Na afloop was er ook tijd voor enkele 1-op-1 gesprekken over de eigen zorgen.

Het was voor iedereen duidelijk dat het stikstofdossier voor alle sectoren een moeilijke opgave zal worden en alleen als we begrip hebben voor elkaar, kunnen we dit complexe vraagstuk samen aanpakken.