Lokaaltje in Mooi Molenlanden

Lokaaltje

Onze mascotte 'Lokaaltje' is bedacht door een projectteam van VVD Molenlanden. De mascotte heeft met opzet de vorm van een bitterbal. Het symbool van gezelligheid! Een bijeenkomst sluiten wij namelijk graag af met een drankje en bitterballen.

Lokaaltje is letterlijk lokaal gemaakt. Eén van de leden van het projectteam heeft samen met zijn vrouw onze mascotte thuis gemaakt. In welk dorp dat in Molenlanden was, is de eerste prijsvraag. Het antwoord is te halen uit het eerste bericht van deze actie. Dat is namelijk een geboortebericht van Lokaaltje.

Actuele onderwerpen in Molenlanden

Lokaaltje gaat iedere maand naar een plek in onze gemeente. Deze plek wordt gekozen aan de hand van een actueel onderwerp in Molenlanden. We maken dan een foto of filmpje en plaatsen dit met een prijsvraag op onze Facebook- en Instagrampagina. De prijsvraag kan betrekking hebben op de locatie, maar ook op het actuele onderwerp. Ben je benieuwd waar wij met Lokaaltje heen gaan of wil je meedoen met de actie, ga ons dan volgen op Facebook en/of Instagram!

Prijsvraag

Maandelijks zetten wij een bericht met Lokaaltje op ons Facebook- en Instagramaccount. Als je meedoet aan deze prijsvraag, maak je kans op een bon voor onze heerlijke Mooi Molenlanden Taart voor 10 personen. Deze bon kan ingeleverd worden bij 'Smullen met Annemieke'.

Kans op onze Mooi Molenlanden Taart

Volg ons op Facebook en/of Instagram

Weet je het antwoord? Zet je antwoord dan onder het bericht. Je kunt ons ook een DM (privé-bericht) sturen of mailen naar vvdmolenlanden@gmail.com.

Bij het bericht staat vermeld wanneer wij een winnaar trekken. Dit is op de vierde werkdag nadat de prijsvraag online is gegaan. Daarna nemen wij contact met de winnaar op. Hij/zij krijgt de bon voor de Mooi Molenlanden Taart thuisgestuurd. Op Facebook en Instagram zullen wij daarna het antwoord en de winnaar vermelden.