Bram Visser kandidaat-wethouder

Nu de onderhandelingen voor de coalitie en het college vorderen, maken wij bekend dat onze lijsttrekker Bram Visser de kandidaat-wethouder is. Dit was nog niet eerder bekend gemaakt, omdat we meerdere kandidaten hadden die bereid waren wethouder te worden.

Wie is Bram Visser?

Bram Visser (1968) is momenteel fractievoorzitter van VVD Giessenlanden. Hij is vanaf maart 2010 raadslid. Na 4 jaar raadslid en vervolgens 4 jaar fractievoorzitter te zijn geweest, heeft Bram zich voor deze raadsperiode beschikbaar gesteld als kandidaat-wethouder. De reden dat hij dit gedaan heeft, is dat hij op deze manier zijn bijdrage wil leveren in Molenlanden. Deze bijdrage wil Bram graag vanuit het liberale gedachtegoed leveren, omdat de kernwaarden -vrijheid, verantwoordelijkheid, verdraagzaamheid, sociale rechtvaardigheid en gelijkwaardigheid van mensen- volgens hem de basis zijn voor een gezonde samenleving.

Mooi Molenlanden

Mooi Molenlanden is volgens Bram: "duurzaam behoud van identiteit, ruimte voor ondernemerschap, lagere belastingen en sociale verbondenheid". Door zich beschikbaar te stellen als kandidaat-wethouder wil hij aangeven, dat hij hierin zijn verantwoordelijkheid wil nemen. Graag zou hij in een stabiel en vernieuwend college zijn bijdrage leveren aan het realiseren van een mooi Molenlanden.