'Woensdag-Stelling' voor jongeren en jongvolwassenen op Instagram

Woensdag-Stelling

Om de mening van jongeren en jongvolwassenen te peilen, starten wij op ons Instagramaccount met de ‘Woensdag-Stelling’. Wekelijks komt er op woensdag een stelling online, die speciaal voor 17- t/m 27-jarigen bedoeld is. Wij zijn benieuwd naar de mening van alle jongeren en jongvolwassenen, ongeacht hun politieke voorkeur.

Instagramaccount van VVD Molenlanden

Op ons Instagramaccount richten wij ons zich specifiek op jongeren en jongvolwassenen. Zo zijn ook de vlogs ‘Raad waar de VVD staat’ met de prijsvraag, waarmee een taart te winnen valt, te zien op Instagram. Het account wordt beheerd door een jongvolwassene van de VVD.

Mening geven vanaf 3 oktober 2018

Vanaf woensdag 3 oktober 2018 zal er iedere woensdag een stelling online gaan voor 17- t/m 27-jarigen. De stellingen zijn samen met een panel van leeftijdsgenoten geformuleerd. Met de stellingen willen wij achterhalen hoe jongeren en jongvolwassenen denken over zaken in hun eigen gemeente en hun eigen dorp. Om een goed idee te krijgen van de meningen van deze leeftijdsgroep hopen wij, dat ook 17- t/m 27-jarigen die geen VVD stemmen of nog niet weten wat zij gaan stemmen hun mening zullen geven.

Ken jij 17- t/m 27-jarigen, tip hen dan om ons account te volgen.

Ben je zelf een jongere of jongvolwassene, volg ons dan op Instagram!