Bijeenkomst over voorzieningen op 19 maart 2018

Bijeenkomst 'De bewoner aan het woord'

Op maandagavond 19 maart 2018 zal er in De Til in Giessenburg een bijeenkomst plaatsvinden over voorzieningen. Als bewoner maakt u gebruik van voorzieningen in de gemeenten Giessenlanden en Molenwaard. Denk aan de winkels, de scholen, de sportvoorzieningen en de gezondheidscentra. Wat vindt u van het aanbod, de kwaliteit en de locaties van de voorzieningen?

Opzet van de avond

Tijdens de avond horen wij graag uw ideeën en wensen aan de hand van stellingen, die besproken worden. Er zijn meerdere stellingen, die aan bod zullen komen. Dit zijn enkele voorbeelden:

1. Als mensen een voorziening willen in het dorp, dan moeten ze zelf de handen uit de mouwen steken,
  2. In iedere kern zou er een geldautomaat, een supermarkt, een sportzaal en een huisarts moeten zijn. Desnoods verhogen we de belasting om dit mogelijk te maken,
  3. Het is beter om op twee of drie plaatsen in de gemeente Molenlanden goede sportvoorzieningen te bieden dan in iedere kern een beperkte voorziening.

De stellingen vertegenwoordigen niet per definitie VVD-standpunten, maar worden gebruikt om het gesprek over deze onderwerpen aan te gaan.

Locatie en aanvang

De bijeenkomst vindt plaats in De Til, Breestraat 1, 3381 BS Giessenburg en start om 20.00 uur.

Alle inwoners van de gemeenten Giessenlanden en Molenwaard zijn van harte welkom. U hoeft dus geen lid te zijn van de VVD.

Kom ons uw ideeën vertellen!

Indien u niet naar de bijeenkomst kunt komen, maar wel graag uw ideeën aan ons wilt vertellen, kunt u mailen naar vvdmolenlanden@gmail.com.