Uitslag van peilingen van onze 13 ambities

Meerdere peilingen

De peilingen van onze 13 ambities vonden plaats op de Fokveedag, op het lijsttrekkersdebat en tijdens de twee zaterdagen van VVD on Tour in Molenlanden. Inwoners werd gevraagd welke ambitie zij de belangrijkste vonden. Vaak werd aangegeven dat het moeilijk was om één ambitie te kiezen, omdat men vond dat er meerdere belangrijke ambities waren.

Waarom peilingen?

Ons verkiezingsprogramma hebben wij geschreven met inwoners van Molenlanden. Op basis van dit verkiezingsprogramma hebben wij 13 ambities opgesteld. Dit zijn allemaal ambities, waar VVD Molenlanden zich voor wil gaan inzetten. Wij waren benieuwd welke ambities de belangrijkste gevonden worden. Daarom hebben wij deze peilingen georganiseerd.

Informatie & filmpje over onze 13 ambities

Wilt u weten wat onze 13 ambities zijn, dan kunt u deze hier bekijken: onze 13 ambities.

Wilt u weten waarom wij deze 13 ambities hebben? Bekijk dan onze korte animatiefilm: de 13 ambities van VVD Molenlanden.

Uitslag van peilingen

Dit is de top vijf van de ambities, die inwoners van Molenlanden het belangrijkste vinden:

1. Iedere kern heeft een basisschool,
  2. Iedere kern verdient een eigen aanpak,
  3. Onveilige verkeerssituaties worden in samenspraak met inwoners aangepakt,
  4. Inwoners betalen niet meer dan strikt noodzakelijk.
  5. Alle voorzieningen zijn toegankelijk voor mensen met een lichamelijke beperking.

Uiteraard gaan wij ons niet alleen inzetten voor deze vijf ambities, maar voor alle 13 ambities. We hopen op uw stem, zodat wij met een sterke VVD dit kunnen gaan uitvoeren!

Kies voor Lokaal. Stem VVD Molenlanden!