Bijeenkomst 'De jongere aan het woord' op 13 april 2018

Bijeenkomst voor jongeren

Wat er leeft onder de jongeren in de gemeente Molenwaard en Giessenlanden, horen wij uiteraard graag van de jongeren zelf.

Dus ben jij tussen de 18 en 27 jaar en woon je in de gemeente Molenwaard of Giessenlanden? Kom dan naar de bijeenkomst 'De jongere aan het woord' op vrijdagavond 13 april 2018 in Boerderij Gijbeland in Bleskensgraaf. Tijdens deze avond willen wij jullie ideeën horen aan de hand van stellingen, die wij jullie gaan voorleggen.

Stellingen

Tijdens de bijeenkomst zullen meerdere stellingen besproken worden. Stellingen, die we zeker gaan bespreken, zijn:

1. De gemeente moet aan de jongeren jaarlijks een budget geven, dat zij naar eigen inzicht mogen besteden.
  2. Als jongeren een voorziening in het dorp willen, moeten zij zelf de handen uit de mouwen steken,
  3. Als ik toe ben aan een eigen woonruimte, dan wil ik graag in het dorp blijven wonen.

De stellingen zijn niet per definitie VVD-standpunten, maar worden gebruikt om het gesprek over deze onderwerpen aan te gaan.

Locatie en aanvang

De bijeenkomst vindt plaats in Boerderij Gijbeland, Koekoekspad 1, 2971 BM Bleskensgraaf en start om 20.30 uur.

Alle jongeren uit de gemeenten Giessenlanden en Molenwaard zijn van harte welkom. Je hoeft dus geen lid te zijn van de VVD.

Kom ons jouw ideeën vertellen!

Als je niet naar de bijeenkomst kunt komen, maar wel graag jouw ideeën aan ons wilt vertellen, kun je mailen naar vvdmolenlanden@gmail.com.