‘Raad waar de VVD staat’ op Facebook en Instagram

Vlogs

Onze eerste negen kandidaten trekken de gemeente Molenlanden in om vlogs te maken. Iedere week wordt de opname in een andere kern van de gemeente Molenlanden gemaakt. In één minuut tijd lichten twee kandidaten toe waarom zij op die plek staan en vertellen zij iets meer over de kern, waar zij staan. Vanaf 24 september 2018 komt er negen weken lang iedere maandag een nieuwe vlog online op onze Facebook- en Instagrampagina.

Raad waar de VVD staat

Wij zijn benieuwd of de inwoners van Giessenlanden en Molenwaard kunnen raden waar onze vloggende kandidaten staan. Daarom verbinden wij aan onze vlogs een prijsvraag. Inwoners van Molenlanden die via de e-mail meedoen, maken kans op een taart voor 10 personen. Deze taart wordt speciaal voor deze actie gemaakt door 'Smullen met Annemieke'.

Hoe doe je mee?

Volg ons op Facebook en/of Instagram.

Weet je het antwoord? Stuur dan een e-mail naar vvdmolenlanden@gmail.com met:

• dorp/stad waar de VVD staat
  • je naam
  • je adres
  • je telefoonnummer

Een antwoord insturen kan iedere week t/m donderdagmiddag 17.00 uur. Op vrijdag wordt de taart thuisbezorgd bij de winnaar van die week.