VVD Molenlanden gaat voor 100% Lokaal Liberaal!

Hoe kwam het verkiezingsprogramma tot stand?

Input opgehaald bij inwoners

Om input bij de inwoners van het toekomstige Molenlanden op te halen voor het verkiezingsprogramma hebben wij in de maanden maart en april een viertal bijeenkomsten 'De kiezer aan het woord' georganiseerd in Giessenlanden en Molenwaard. Deze bijeenkomsten hadden ieder een ander onderwerp, te weten: voorzieningen, ondernemers, jongeren en ouderen & zorg. Tijdens deze bijeenkomsten konden inwoners aan de hand van stellingen, die besproken werden, aangeven wat hun ideeën en wensen waren. Tevens ontvingen wij via de e-mail input van zowel inwoners als lokale organisaties. Deze input werd verwerkt in het verkiezingsprogramma.

Het resultaat

13 ambities

Op basis van het verkiezingsprogramma hebben wij 13 ambities geformuleerd. Na de zomervakantie komen het verkiezingsprogramma en onze 13 ambities op de website en onze sociale media. Bent u benieuwd wat onze ambities zijn? Ga ons dan volgen op FacebookTwitter en LinkedIn.

100% Lokaal Liberaal

Het resultaat is een verkiezingsprogramma, gemaakt door en voor inwoners van het toekomstige Molenlanden. Mede daarom heeft het verkiezingsprogramma de titel '100% Lokaal Liberaal' gekregen. Niet alleen onze kandidaten zijn lokaal, maar ook ons verkiezingsprogramma! VVD Molenlanden is 100% Lokaal Liberaal.