Verhelderende bijeenkomst dankzij ondernemers

Bijeenkomst 'De ondernemer aan het woord'

De VVD staat erom bekend belangen van ondernemers goed te behartigen. Juist daarom werd de bijeenkomst 'De ondernemer aan het woord' georganiseerd. Fractievoorzitter van de VVD Giessenlanden, Bram Visser, was verheugd gespreksleider te zijn tijdens deze avond: "aangezien ik zelf ondernemer ben, ben ik erg benieuwd naar de ideeën en wensen van de ondernemers van het toekomstige Molenlanden".

Indruk van de bijeenkomst

Bram Visser legde de ondernemers tijdens deze bijeenkomst meerdere stellingen voor. Dankzij de reacties van de ondernemers werd goed duidelijk hoe men het ondernemerschap ervaart en welke wensen men heeft. Dit bleek wel afhankelijk te zijn van het soort bedrijf, dat men heeft en het dorp, waar het bedrijf gevestigd is. Aangezien er ondernemers van geheel verschillende bedrijven uit meerdere dorpen aanwezig waren, gaf dit een breed inzicht in zowel het huidige als het gewenste ondernemersklimaat.

Input van deze avond

De verzamelde informatie wordt gebruikt om een voorstel voor het verkiezingsprogramma te schrijven. Dit verkiezingsprogramma wordt tijdens de ledenvergadering in mei 2018 besproken.

Bijdrage mailen

Bent u ondernemer in de gemeente Molenwaard of Giessenlanden en wilt u uw ideeën en wensen alsnog aan ons doorgeven? Stuur dan een e-mail naar vvdmolenlanden@gmail.com