Bijeenkomst 'De ondernemer aan het woord' op 27 maart 2018

Bijeenkomst voor ondernemers

Bent u een ondernemer in de gemeente Giessenlanden of Molenwaard, dan bent u op dinsdagavond 27 maart 2018 van harte welkom in De Spil in Bleskensgraaf. Wij horen tijdens deze bijeenkomst graag of u tevreden bent over zaken als bereikbaarheid, het gemeentebeleid ruimtelijke ordening, voorzieningen en parkeergelegenheid. Kortom, wat vindt u van het ondernemersklimaat in de gemeenten?

Stellingen

Tijdens de bijeenkomst zullen meerdere stellingen besproken worden. Stellingen, die zeker aan bod zullen komen, zijn:

1. De gemeente is voor mij en mijn bedrijf een zeer aantrekkelijke locatie,
  2. Ik voel vanuit de gemeente veel waardering voor onze bijdrage aan de lokale economie,
  3. De gemeente zou wat ruimhartiger moeten meedenken met mijn (uitbreidings)plannen.

De stellingen vertegenwoordigen niet per definitie VVD-standpunten, maar worden gebruikt om het gesprek over deze onderwerpen aan te gaan.

Locatie en aanvang

De bijeenkomst vindt plaats in De Spil, Willem van den Heerik 1, 2971 Bleskensgraaf en start om 20.00 uur.

Alle ondernemers uit de gemeenten Giessenlanden en Molenwaard zijn van harte welkom. U hoeft dus geen lid te zijn van de VVD.

Kom ons uw ideeën vertellen!

Indien u niet naar de bijeenkomst kunt komen, maar wel graag uw ideeën aan ons wilt vertellen, kunt u mailen naar vvdmolenlanden@gmail.com.